مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-06اقتصادي

خروج فاضلاب شهری همدان از روستای دستجرد لالجین معضل بزرگ بهداشتی


همدان _ محل خروجی فاضلاب شهری همدان از روستای دستجرد عبور می کند که امروزه به یک مشکل تبدیل شده است و ضروری است مسئولان شهرستان توجه ویژه ای داشته باشند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: روستای دستجرد که یکی از روستاهای توابع شهر لالجین و در 9 کیلومتری شهرستان بهار قرار دارد، دارای توانمندی بالایی در ایجاد اشتغال پایدار است و می توان گفت از قطب های تولید پوشاک است.

این روستا با مشکل فاضلاب دست به گریبان بوده و این مسئله اهالی این روستا را با معضلات متعدد بهداشتی و زیست محیطی مواجه کرده است.

ساکنین روستای دستجرد مدتها است با استشمام بوی نامطبوع و گرفتاری به انواع بیماری ها از محل خروجی رودخانه فاضلاب در نزدیکی محل سکونتشان اظهار گلایه دارند و برای حل مشکل خود از مسئولان متولی درخواست رسیدگی کرده اند.

رضایی عضو شورای اسلامی روستا در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار مهر می گوید: با توجه به اینکه آب های سطحی به صورت فصلی در این رودخانه جریان دارد، و همچنین موارد انسانی دیگر، لذا این عوامل باعث ایجاد بوی بسیار بد شده و این امر نه تنها زندگی را به کام اهالی منطقه تلخ کرده بلکه سلامت آنان را در معرض خطر قرار داده است.

وی با بیان اینکه دفع فاضلاب در زمین در حال حاضر از کمترین هزینه برخوردار است ولی اثرات بدی برای آینده دارد، گفت: پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج فاضلاب شهری همدان از روستای دستجرد لالجین معضل بزرگ بهداشتی

خروج فاضلاب شهری همدان از روستای دستجرد لالجین معضل بزرگ بهداشتی