مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 08:002021-02-06سياسي

در یک رقابت نابرابر با کشورهای توانمند دنیا در جایگاه 15 تولید علم هستیم


در یک رقابت نابرابر با کشورهای توانمند دنیا در جایگاه 15 تولید علم هستیم.

- ایسنا/اصفهان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در یک رقابت نابرابر با کشورهای توانمند دنیا در جایگاه 15 تولید علم هستیم.

منصور غلامی امروز (شنبه- 18 بهمن ماه) در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه اصفهان در تالار پیامبر اعظم این دانشگاه، با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: سال 58 دانشجوی این دانشگاه بودم و امروز می بینم که چه اقدامات عظیمی انجام شده است، بستر دانشگاه اصفهان نیز این ضرورت را ایجاب می کرده که کارهای ماندگاری انجام شود و امروز دانشگاه اصفهان یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور و دارای جایگاه بین المللی است.

وی با اشاره به انتقال دانشگاه ها از جمله دانشگاه اصفهان از نسل دوم و سوم به نسل چهارم، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیاز به نیروی انسانی تحصیل کرده در کشور بسیار زیاد بود.

شاید در کمتر از دو دهه تلاش دانشگاه ها، رشد اعضای هیات علمی و گسترش فضای علمی کمک کرد تا نیروی انسانی مورد نیاز کشور را تامین و جایگزین نیروهای خارجی کنیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: امروز باعث افتخار است که بیشتر قریب به اتفاق کارشناسان، متخصصان و مدیران کشور تربیت شده دانشگاه های کشور هستند که سرمایه کشور است و به آن افتخار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در یک رقابت نابرابر با کشورهای توانمند دنیا در جایگاه 15 تولید علم هستیم

در یک رقابت نابرابر با کشورهای توانمند دنیا در جایگاه 15 تولید علم هستیم