مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 05:502021-02-06اقتصادي

سایت پرنده نگری شروان در مریوان کلنگ زنی شد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مریوان از کلنگ زنی سایت پرنده نگری شروان در جوار دریاچه زریبار این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مریوان از کلنگ زنی سایت پرنده نگری شروان در جوار دریاچه زریبار این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

فریاد حدادیان اظهار کرد: با حضور آرتیکاس اقبال فرماندار و تنی چند از مسئولین این شهرستان طرح سایت پرنده نگری شروان با اعتبار 2 میلیارد ریالی از محل اعتبارات ملی کلنگ زنی شد.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پرنده نگری در توسعه گردشگری و حفظ گونه های نادر در دریاچه زریبار گفت: فاز اول سایت پرنده نگری شروان در زمینی به مساحت 5000 متر ایجاد خواهد شد و برنامه ریزی برای توسعه این سایت پس از به بهره برداری رسیدن فاز اول در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مریوان، توسعه زیرساخت های گردشگری در شهرستان مریوان را یکی از مهمترین برنامه های اداره میراث فرهنگی این شهرستان برشمرد و عنوان ساخت: 3 دستگاه تلسکوپ پیشرفته که با اتصال به شبکه ها و سایت های پرنده نگری سطح کشور و جهان امکان بازدید از پرندگان دریاچه زریبار را برای تمامی علاقه مندان در سراسر دنیا فراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت پرنده نگری شروان در مریوان کلنگ زنی شد

سایت پرنده نگری شروان در مریوان کلنگ زنی شد