مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 16:352021-02-05ورزشي

مجوز فعالیت باشگاه های ورزشی و استخرها ابلاغ شد


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به صدور مجوز فعالیت باشگاه های ورزشی و استخرها گفت: باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

- علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره آخرین وضعیت فعالیت اماکن ورزشی در استان زنجان اظهار کرد: طبق ابلاغیه اخیر ستاد کرونا، اخیرا همه رشته های ورزشی غیر برخوردار می توانند فعالیت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طبق پروتکل های ابلاغی استخرها نیز می توانند در شهرستان های رنگ زرد و آبی کرونایی فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه مجوز فعالیت تمام باشگاه های ورزشی از سوی ستاد کرونا صادر شده و امروز به تمام دستگاه های اجرایی، هیأت های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها ابلاغ شد، گفت: باشگاه ها و اماکن ورزشی در شهرستان های آبی و زرد کرونایی، مجوز فعالیت دارند.

خلیلی تصریح کرد: قبلا اینطور بود که فقط برای فعالیت قهرمانان کشوری مجوز صادر می شد، اما طبق ابلاغیه جدید این مجوز برای همه باشگاه ها صادر شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: این مجوز برای فعالیت تمام باشگاه ها، سالن ها و اماکن ورزشی و آن هم منوط به رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه نظارت و بازدید مستمر از باشگاه ها و اماکن ورزشی استان صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: مدیران دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز فعالیت باشگاه های ورزشی و استخرها ابلاغ شد

مجوز فعالیت باشگاه های ورزشی و استخرها ابلاغ شد