مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 15:102021-02-05ورزشي

شناسایی 20 پسر و د ختر مستعد در مسابقات دو صحرانوردی


مسوول کمیته استعدادیابی فدراسیون دو ومیدانی گفت: در جریان برگزاری مسابقات دو صحرانوردی که در رده بانوان و آقایان برگزار شد 20 استعداد مستعد را شناسایی کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیاوش سپهوند در حاشیه برگزاری مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور اظهارکرد: در جریان برگزاری مسابقات که در رده بانوان و آقایان برگزار شد 20 نفر استعدایابی شد که 12 نفر بانو و هشت نفر آقا هستند.

وی با اشاره به اینکه 26 تیم و 150 ورزشکار، سرپرست و مربی در این مسابقات حضور داشتند، عنوان کرد: یکی از اهداف تخصصی  این مسابقات تقویت دو استقامت و نیمه استقامت لرستان با توجه به توپوگرافی و ارتفاع استان است تا در مسابقات دیگر حرف برای گفتن داشته باشیم.

مسوول کمیته استعدادیابی فدراسیون دو ومیدانی تاکید کرد: سال گذشته صحرانوردی استان تعطیل بود، اما امیدواریم در سال های آتی نتایج میزبانی چنین مسابقاتی را ببینیم زیرا دومیدانی ورزش دیر بازده است.

رییس هیات دو میدانی لرستان خاطرنشان کرد: برای پرورش  استعدادها هیات ها و فدراسیون به تنهایی کافی نیست و همه مسوولان باید ورود کنند، در سالی که گذشت ما چهار تیم لیگ برتری داشتیم و حمایت  پلیمر خلیج فارس نقش مهمی در موفقیت ورزشکاران دو میدانی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 20 پسر و د ختر مستعد در مسابقات دو صحرانوردی

شناسایی 20 پسر و د ختر مستعد در مسابقات دو صحرانوردی