مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 12:402021-02-05سياسي

مردم سالاری دینی مهمترین ثمره انقلاب اسلامی در ایران است


در کشور ایران بعد از انقلاب اسلامی دچار تحولات گوناگونی از نظر کمی و کیفی زیادی شده است که مهم ترین آن مردم سالاری دینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستا، اظهار کرد: در کشور ایران بعد از انقلاب اسلامی تحولات گوناگونی از نظر کمی و کیفی رخ داده که مهم ترین آن مردم سالاری است که با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را رقم می زنند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات مفید مسئولین در خصوص مسائل عمرانی وخدماتی، افزود: هنوز در مورد مسائل اقتصادی سوءمدیریت وجود دارد که مردم از آن گله مند هستند و باید برای رفع آن تلاش کرد.

امام جمعه مهریز گفت: از شکننده ترین ضربات به رژیم پهلوی در سال 57 حرکت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی در روز 19 بهمن و بیعت با امام خمینی (ره) است که سندی از افتخار، حماسه، رشادت و ایمان را در پای زرین انقلاب اسلامی به ثبت رساند.

حجت الاسلام محی الدینی با اشاره به اهمیت در پیش بودن یوم الله 22 بهمن ماه تصریح کرد: این روز را باید جشن گرفت و گرامیداشت اما به واسطه بیماری منحوس کرونا تجمع و راهپیمایی این روز یوم الله را مانند سال های گذشته  نخواهیم داشت و مساجد و کسبه باید طبق فرمایش حضرت آقا پرچمی  را در سر در مغازه یا مساجد نصب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سالاری دینی مهمترین ثمره انقلاب اسلامی در ایران است

مردم سالاری دینی مهمترین ثمره انقلاب اسلامی در ایران است