مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-05سياسي

امید به بایدن حماقت محض است/رفع تمام تحریم ها تنها نقطه متقاعدکننده برای مردم


امام جمعه کامفیروز با بیان اینکه سکوت فعلی بایدن از روی مکر اوست نه سازش با ایران، گفت: امید بستن به بایدن حماقت محض است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه کامفیروز ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت شریف و مؤمن ایران آن روزی که در تبعیت از فرمان امام و مقتدای خود به خیابان ها آمدند و انقلاب کردند و از خون جوانان خویش در این راه گذشتند، دو هدف و آرمان مهم داشتند؛ یکی عمل به دستورات الهی و احکام اسلام در سطح کشور، کشوری که مسئولان آن غرق در فساهای اخلاقی بودند و دیگری مردمی شدن نظام حاکم بر کشور، نظامی که سلطنتی و موروثی بود و خواست ملت نبود.

وی بیان کرد: اکنون نیز مسئولان بدانند در مشی و سلوک خود نه پا را فراتر از حدود الهی گذاشته و نه با پارتی بازی و انتصابات خانوادگی، به مردمی بودن این انقلاب لطمه وارد کنند که به طور قطع با برخورد شدید ملت مواجه خواهند شد.

تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره سیاست دولت جدید آمریکا در قبال ایران عنوان کرد: امید بستن به بایدن حماقت محض است زیرا اگر ترامپ آشکارا عمل می کرد، امروز بایدن مخفیانه عمل می کند.

امام جمعه کامفیروز ادامه داد: اکنون بایدن در صدد این است که با سکوت خویش نسبت به سیاستش در قبال ایران، برخی از مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید به بایدن حماقت محض است/رفع تمام تحریم ها تنها نقطه متقاعدکننده برای مردم

امید به بایدن حماقت محض است/رفع تمام تحریم ها تنها نقطه متقاعدکننده برای مردم