مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 06:402021-02-05سياسي

جنگ اقتصادی و کرونا چرخ اقتصاد هرمزگان را متوقف نکرد


استاندار هرمزگان با بیان اینکه دشمن امیدوار بود با این اقدامات نظام اقتصادی و زندگی روزمره مردم را دچار اختلال کند، گفت: امروز نه تنها دشمنان این آب و خاک، - ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با بیان اینکه دشمن امیدوار بود با این اقدامات نظام اقتصادی و زندگی روزمره مردم را دچار اختلال کند، گفت: امروز نه تنها دشمنان این آب و خاک، بلکه همه آن هایی که به شکست این نظام و ملت فهیم ایران امیدوار بودند، بیش از گذشته از این اقدامات مأیوس شدند و جمهوری اسلامی ایران همچنان محکم و استوار در وسط میدان است.

فریدون همتی شب گذشته(16 بهمن ماه) با همراهی معاونان، فرماندار بندرعباس و جمعی از مدیران کل دستگاه هایی اجرایی با حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس دیدار کرد.

استاندار هرمزگان در این دیدار با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی، تحریم های ظالمانه دشمن علیه نظام اسلامی و ملت ایران اظهار داشت: کرونا به تنهایی اقتصاد جهانی و کشورهای قدرتمند اقتصادی را به شدت تحت تاثیر قرار داده و باعث شد حوزه های اجتماعی، سیاسی و امنیتی آن ها را هم تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود: به پشتوانه هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، ایستادگی مردم، تلاش همه نهادهای اجرایی و اقتدار روز افزون نیروهای مسلح تا کنون علی رغم هجمه های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ اقتصادی و کرونا چرخ اقتصاد هرمزگان را متوقف نکرد

جنگ اقتصادی و کرونا چرخ اقتصاد هرمزگان را متوقف نکرد