مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 03:002021-02-04ورزشي

عذرخواهی رییس سازمان فضای سبز شهرداری آمل از مردم/ با پرسنل خاطی برخورد می شود


رییس سازمان فضای سبز شهرداری آمل با اعلام اینکه حرکت نامناسب پرسنل پیمانکاری سازمان خارج از خط مشی شهرداری است و در کمیته انضباطی برخورد می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، انتشار فیلمی از اقدام ناشایت پرسنل پیمانکاری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری آمل حین حرص درختان با یکی از شهروندان در فضای مجازی باعث اعتراض و دلخوری همشهریان شد.

رییس سازمان فضای سبز شهرداری آمل پس از این اقدام اعلام کرد: حرکت نامناسب پرسنل پیمانکاری سازمان خارج از خط مشی شهرداری است و در کمیته انضباطی رسیدگی و برخورد می شود.

علیرضا شیرسوار در پی انتشار فیلم برخورد نامناسب پرسنل پیمانکاری سازمان با یک شهروند دغدغه مند محیط زیست، اظهار کرد: خاضعانه به خاطر این برخورد سراسر اشتباه و هیجانی پرسنل پیمانکاری وابسته به سازمان پوزش می طلبم.

وی با اعلام اینکه شهرداری و پرسنل آن خادم مردم هستند، افزود: این برخورد ناشایست دور از ادب و منشور اخلاقی شهرداری است، از نظر مدیریت سازمان، شخص خاطی تحت هیچ شرایطی اجازه این کار را نداشت.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری آمل تصریح کرد: حرکت نامناسب پرسنل پیمانکاری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، خارج از خط مشی شهرداری و سازمان است و با قاطعیت با فرد خاطی برخورد قاطع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی رییس سازمان فضای سبز شهرداری آمل از مردم/ با پرسنل خاطی برخورد می شود

عذرخواهی رییس سازمان فضای سبز شهرداری آمل از مردم/ با پرسنل خاطی برخورد می شود