مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 23:452021-02-04سياسي

اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت


ایراد شورای نگهبان به مصوبه اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، برگزاری چهارمین دادگاه سیاسی، توضیح درباره دیدار فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با احمد خاتمی و .

- .

ازجمله اخبار حقوقی و قضایی ایسنا در این هفته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخبار حقوقی این هفته را می خوانید: دیدار فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با احمد خاتمی انتخاباتی نبود روابط عمومی شورای نگهبان در رابطه با دیدار فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء با احمد خاتمی در اطلاعیه ای این موضوع را تکذیب کرد.

چهارمین پرونده جرم سیاسی رسیدگی شد طبق اعلام احمد مومنی راد سخنگوی هیات منصفه مطبوعات به پرونده محمدعلی وکیلی مدیرمسول روزنامه ابتکار که چهارمین پرونده جرم سیاسی بشمار می رفت ، به اتهام نشر اکاذیب به قصد اصلاح امور کشور رسیدگی شد که هیات منصفه جرایم سیاسی به اتفاق آرا متهم را در اتهام فوق الذکر مجرم ندانست.

برگزاری آیین تکریم و معارفه در دادسرای ناحیه 24 تهران در مراسمی با حضور معاون دادستان تهران و جمعی از مقامات قضایی و مدیران کشوری و لشکری استان تهران، با معرفی علی‎ قناعت ‎کار به عنوان سرپرست جدید دادسرای ناحیه 24 تهران ( ویژه مبارزه با مواد مخدر)، از خدمات مهدی مهرانگیز تشکر و قدردانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت

اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت