مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 20:352021-02-04اقتصادي

دستور رییس جمهور به وزرای صمت و کشاورزی برای تسهیل صادرات سیب آذربایجان غربی


درپی درخواست استاندار آذربایجان غربی از رییس جمهور برای تسهیل در صادرات سیب درختی، روحانی به وزرای صمت و جهاد کشاورزی دستور داد تا اقدامات لازم برای جلوگیری از خسارت به کشاورزان و باغداران با تسهیل در فرایند سیب درختی را به عمل آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در نامه ای از رییس جمهوری درخواست کرد، با توجه به محدودیت زمانی نگهداری سیب در سردخانه ها و فساد پذیری آن، دستور لازم به وزارتخانه های صمت و جهادکشاورزی برای جلوگیری از خسارت به باغداران و تسهیل در فرایند صادرات سیب را مورد توجه ویژه قرار دهند.

استاندار آذربایجان غربی تجدید نظر در ارزش گذاری سیب و درجه بندی آن، اعطای مشوق های صادراتی برای افزایش صادرات سیب، راه اندازی خط سبز برای محصول صادرات سیب در گمرکات، رایزنی های اقتصادی جهت رفع موانع صادراتی و موافقت با تهاتر صادرات سیب با محصولات گرمسیری و معافیت صادرات سیب درختی از تعهد ارزی در سالجاری و رفع تعلیق کارت های بازرگانی را از جمله موارد پیشنهادی برای تسهیل در صادرات سیب دانست.

رییس جمهور نیز در پاسخ به درخواست استاندار آذربایجان غربی به وزرای صمت و جهاد کشاورزی و نیز بانک مرکزی دستور داد تا اقدامات لازم برای جلوگیری از خسارت به کشاورزان و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهور به وزرای صمت و کشاورزی برای تسهیل صادرات سیب آذربایجان غربی

دستور رییس جمهور به وزرای صمت و کشاورزی برای تسهیل صادرات سیب آذربایجان غربی