مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 18:002021-02-04اجتماعي

1300 کودک به فرزند خواندگی سپرده شدند


مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: در سال جاری تاکنون یک هزار و 300 کودک بی سرپرست و بدسرپرست از طریق این سازمان و با حکم قضایی به خانواده های متقاضی فرزندخوانده سپرده شده است.

- سعید بابایی شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در سال جاری تاکنون یک هزار و 300 کودک بی سرپرست و بدسرپرست واجد شرایط به خانواده های متقاضی فرزندخوانده سپرده شده است.

وی افزود: این تعداد کودک از طریق این سازمان و با حکم قضایی به خانواده های متقاضی فرزندخوانده سپرده شده است.

مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با ذکر اینکه عمده خانواده های متقاضی به فرزندخوانده دختر تمایل دارند، گفت: خوشبختانه روند فرزند خواندگی در سال های اخیر از سوی خانواده ها با استقبال مواجه شده به طوری که شمار زیادی متقاضی فرزندخوانده از بهزیستی هستند.

وی داشتن سلامت زوجین و افرادی که در نوبت  فرزندخواندگی هستند را از شروط اصلی برای فرزند خواندگی دانست و ادامه داد: متقاضیان فرزندخواندگی باید دارای شرایط مختلفی باشند که یکی از این موضوعات بحث سلامت افراد است.

بابایی گفت:  با توجه به اینکه این کودکان دچار سختی هایی شده اند، بهزیستی موظف است بهترین وضعیت را برای این کودکان فراهم تا آنها بتوانند در فضایی امن توام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 کودک به فرزند خواندگی سپرده شدند

1300 کودک به فرزند خواندگی سپرده شدند