مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 14:052021-02-04اقتصادي

19 پست برق در لرستان ظرف 3 سال گذشته اجرا شده است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با اشاره به اجرای 19 پست برق در این استان طی 3 سال گذشته، گفت: تا پایان خرداد 1400 نیز 5 پست برق دیگر احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر مراسم افتتاح پروژه فیدر جدید شرکت برق در بخش ویسیان شهرستان چگنی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان چگنی برگزار شد.

گودرز امیری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در این مراسم گفت: در برنامه ای که وزارت نیرو از یک سال پیش تحت عنوان پویش الف، ب ایران طراحی کرده است تا امروز، هزار و 850 میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسیده است و حدود 340 میلیارد تومان تا پایان اسفندماه تکمیل و بهره برداری خواهد رسید.

وی با تقدیر از شرکت برق باختر و شرکت توزیع برق لرستان گفت: طبق آمار 19 پست برق در استان ظرف 3 سال گذشته اجرا، افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان افزود: حدود 5 پست دیگر هم در حال اجرا است و امیدواریم تا پایان خرداد 1400 تکمیل و به بهره برداری برسد که البته یک نمونه از آنها جزو پروژه های 340 میلیارد تومانی است که تا پایان اسفند به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 پست برق در لرستان ظرف 3 سال گذشته اجرا شده است

19 پست برق در لرستان ظرف 3 سال گذشته اجرا شده است