مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-04ورزشي

هیأت های ورزشی تنها نیستند/ لزوم حمایت مجامع صنعتی استان از ورزش هرمزگان


نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه هیأت های ورزشی تنها نیستند، گفت: نیاز است مجامع صنعتی هرمزگان به حمایت ورزش حرفه ای استان بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از ورزشکاران فوتسال تیم آیندگان و بانوان رودان اظهار داشت: سطح استعداد ورزشکاران هرمزگانی بسیار بالاست و ما در تمامی رشته های ورزشی استعدادها و ظرفیت های بسیار خوبی در اختیار داریم.

وی با اشاره به اینکه در تیم آیندگان هرمزگان و تیم بانوان رودان استعدادهای بسیار خوبی قرار دارد و اعتقاد و باور دارم که این ورزشکاران نیاز به حامی و پشتیبان واقعی دارند و می خواهند نام ورزش استان و حتی ورزش کشور را به عنوان یک الگو از شجاعت و ایثار و همت و غیرت نام ببرند چراکه ورزشکاران این استان  توانایی لازم را دارند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: استعدادهای هرمزگانی ها در بخش بانوان و در حوزه آقایان، چه در ورزش انفرادی و چه ورزش های گروهی، امری ثابت شده است.

مراری یادآور شد: ما به عنوان مسؤول باید تلاش و کمک کنیم و به نوعی حمایت کنیم که ورزشکاران از لحاظ روحی تقویت شوند و این امر به تنهایی محقق نمی شود و می بایست  همه مسؤولان و همه دست اندر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت های ورزشی تنها نیستند/ لزوم حمایت مجامع صنعتی استان از ورزش هرمزگان

هیأت های ورزشی تنها نیستند/ لزوم حمایت مجامع صنعتی استان از ورزش هرمزگان