مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-04سياسي

مهم ترین کارها به دست جوانان متخصص و متعهد کشور انجام می شود


فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: مهم ترین کارها با وجود فشار حداکثری بر معیشت مردم و ایجاد نارضایتی از سوی دشمنان به دست جوانان متخصص و متعهد کشور انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سعید محمد پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح نخستین واحد بخار پروژه سیکل ترکیبی نیروگاه سبلان اردبیل اظهار کرد: تقارن افتتاح پروژه ها با دهه فجر را به فال نیک می گیریم و پیام این تقارن، همان پیام امام راحل (ره) است که ندای استقلال سر دادند و ملت را به خودباوری رساندند و امروز شاهد آن هستیم که مهم ترین کارها به دست جوانان متخصص و متعهد کشور انجام می شود.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به خیال خام خود، تمام تمامی مسیرها و راه ها را به روی مردم ایران بسته و به دنبال فشار حداکثری بر معیشت مردم و ایجاد نارضایتی است، اما مردم ما تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده اند.

وی افزود: دشمن به خیال خام خود، تمامی مسیرها و راه ها را به روی مردم ایران بسته و به دنبال فشار حداکثری بر معیشت مردم و ایجاد نارضایتی است اما مردم ما تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده اند.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز شاهد بهره برداری از یکی از همین پروژه ها هستیم و از تمامی دست اندرکاران خصوصاً کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین کارها به دست جوانان متخصص و متعهد کشور انجام می شود

مهم ترین کارها به دست جوانان متخصص و متعهد کشور انجام می شود