مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-04اقتصادي

توری های پرمصرف ساختمانی


امروزه در ساختمان سازی ها برای بالا بردن عمر سازه و برای دوام بیشتر دربرابر زلزله ، سیل و دیگر عوامل طبیعی و غیر طبیعی که باعث کاهش عمر و فرسوده شدن میشوند از توری های فلزی که از جمله مهمترین آنها به توری مش ، - در این مقاله قصد داریم به معرفی این محصولات ، نحوه خرید و اطلاعاتی درباره مشخصات فنی هر محصول را ارائه دهیم.

خرسند میشویم که مارا انتهای مقاله همراهی نمایید.

توری پرسی توری پرسی که با نام توری بافته شده و توری سرندی نیز شناخته میشود از جمله توری هایی میباشد که در ساخت و ساز ها ، تزیینات ، و محکم کاری ها مورد استفاده قرار میگیرد.

توری پرسی معمولا در سه شکل ساده ، چین خورده و نیمه مجعد تولید میشود که هر کدام برای مصرف خاصی مورد استفاده قرار میگیرد ، اما با توجه به تجربه گروه تولید توفیقی بیشترین نوع مصرف شده ، توری پرسی ساده میباشد که معمولا در بیشتر جاها مورد استفاده قرار میگیرد.

اگر قرار است توری بافته شده برای مصارف امنیتی مورد استفاده قرار بگیرد بهتر است از نوع چین خورده باشد چرا که از بین توری های بافته شده ، چین خورده را می توان محکم ترین دانست زیرا تقاطع های فشرده در برابر نیروهایی که سعی در گسترش سیم ها دارند ، بسیار مقاوم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توری های پرمصرف ساختمانی

توری های پرمصرف ساختمانی