مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 08:102021-02-04سياسي

ارسال نخستین محموله واکسن روسی کرونا به ایران + عکس و فیلم


کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با بیان اینکه واکسن روسی «اسپوتنیک وی» در بیش از 16 کشور از جمله ایران ثبت شده است، تصریح کرد: امروز پنجشنبه 16 بهمن اولین محموله این واکسن با یک پرواز هواپیمای ایرانی به مقصد تهران ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه اعلام کرد: نخستین محموله واکسن روسی کرونا موسوم به اسپوتنیک وی توسط هواپیمای شرکت ماهان امروز (پنجشنبه) بارگیری و به ایران ارسال شد.

جلالی با اعلام این خبر و با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی افزود: به دنبال امضای قرارداد خرید واکسن روسی اسپوتنیک وی و تولید مشترک آن بین تهران و مسکو، امروز پنجشنبه 16 بهمن اولین محموله این واکسن با یک پرواز هواپیمای ایرانی به مقصد تهران ارسال شد.

وی تصریح کرد: پرواز هواپیمای ماهان برای حمل این محموله از مبدا روسیه، حدود چهار ساعت به طول خواهد انجامید و تمهیدات لازم برای لجستیک این واکسن ها اندیشیده شده و فراهم است.

جلالی یادآور شد: محموله دوم تا آخر بهمن ماه جاری و محموله سوم تا 10 اسفند راهی تهران می شود و این روند هر دو هفته و یکماه یکبار ادامه خواهد یافت.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با بیان اینکه واکسن روسی اسپوتنیک وی در بیش از 16 کشور از جمله ایران ثبت شده است، تصریح کرد: جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال نخستین محموله واکسن روسی کرونا به ایران + عکس و فیلم

ارسال نخستین محموله واکسن روسی کرونا به ایران + عکس و فیلم