مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 08:002021-02-04اقتصادي

تعریف رویدادهای ورزشی در راستای توسعه گردشگری ورزشی آذربایجان شرقی


معاون گردشگری آذربایجان شرقی از تعریف رویدادهای ورزشی در راستای توسعه گردشگری ورزشی استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون گردشگری آذربایجان شرقی از تعریف رویدادهای ورزشی در راستای توسعه گردشگری ورزشی استان خبر داد.

علیرضا بایرام زاده با اشاره به برگزاری دومین نشست کمیته گردشگری ورزشی استان، گفت: بهره مندی از ظرفیت های ورزشی عاملی مؤثر در راستای توسعه صنعت پویای گردشگری است.

وی افزود: طی سال های اخیر، گردشگری ورزشی از جمله بخش های مورد توجه گردشگران در نقاط مختلف دنیا بوده که به همین دلیل توجه و بهره مندی از ظرفیت های ورزشی در راستای تقویت گردشگری منطقه در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به وجود ظرفیت های قابل توجه و کارآمد حوزه ورزشی استان، در راستای تأمین اوقات فراغت جوانان و همچنین گردشگران برگزاری جشنواره ها و رویدادهای ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان در دستور کار معاونت گردشگری این اداره کل قرار گرفته است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، بایرام زاده بیان کرد: در این جلسه معرفی سرمایه گذار بخش خصوصی در راستای تقویت زیرساخت های گردشگری ورزشی و معرفی رویدادهای ورزشی به شرکت های خدمات مسافرتی در راستای ایجاد تور مسافرتی در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف رویدادهای ورزشی در راستای توسعه گردشگری ورزشی آذربایجان شرقی

تعریف رویدادهای ورزشی در راستای توسعه گردشگری ورزشی آذربایجان شرقی