مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-04سياسي

نهمین جشنواره مدرسه انقلاب در استان مرکزی برگزار می شود


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی از برپایی نهمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب همزمان با ایام دهه فجر در استان مرکزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی، میلاد مرادی با اشاره به برپایی نهمین دوره جشنواره مدرسه انقلاب، اظهار کرد: اصلی ترین برنامه اتحادیه در دهه فجر، برپایی جشنواره مدرسه انقلاب به صورت حضوری و مجازی است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه های مدرسه انقلاب با محور بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می کند.

مرادی ادامه داد: از اهداف برگزاری این نمایشگاه تقویت روحیه انقلابی، انگیزه دانش آموزان نسبت به پیگیری آرمان های انقلاب اسلامی، تقویت گفتمان ایران قوی و بینش دانش آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آنها به مبانی اسلام و انقلاب می توان اشاره کرد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی گفت: دانش آموزان می توانند آثار خود را در قالب های تصویری و صوتی تولید و به دبیرخانه نهمین جشنواره مدرسه انقلاب به آدرس www.

madreseenghelab.

com ارسال کنند.

وی با بیان اینکه در مقطع متوسطه اول جشنواره دیوار انقلاب و در مقطع متوسطه دوم جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب برپا می شود، افزود: دانش آموزان در نهمین جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین جشنواره مدرسه انقلاب در استان مرکزی برگزار می شود

نهمین جشنواره مدرسه انقلاب در استان مرکزی برگزار می شود