مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 18:402021-02-03سياسي

هر ایرانی باید از تبلیغ کالای خارجی احساس شرم کند


جوانان و شرکت های دانش بنیان باید در حوزه برندینگ و تبلیغ کالای مرغوب ایرانی برنامه ریزی کنند و با فنون جذاب تبلیغاتی در بستر بی انتهای فضای مجازی بر روی کالای ایرانی تعصب به خرج دهند و ایران به جایی برسد که هر ایرانی از تبلیغ کالای خارجی احساس شرم کند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: جوانان و شرکت های دانش بنیان باید در حوزه برندینگ و تبلیغ کالای مرغوب ایرانی برنامه ریزی کنند و با فنون جذاب تبلیغاتی در بستر بی انتهای فضای مجازی بر روی کالای ایرانی تعصب به خرج دهند و ایران به جایی برسد که هر ایرانی از تبلیغ کالای خارجی احساس شرم کند.

دکتر علی زینی وند شامگاه امشب 15 بهمن ماه در آیین افتتاح نخستین هایپر گالری کالای منزل انتخاب من و دفاتر مسئولیت های اجتماعی گروه انتخاب در حوزه سلامت در کرمان گفت: این مجموعه با سرمایه گذاری زیاد و در زمان کوتاهی راه اندازی شده و اشتغال قابل توجهی ایجاد کرده است.

وی خطاب به مسئولین هایپر گالری با بیان اینکه محور چنین مجموعه های بزرگی باید کالاهای داخلی باشند، افزود: کالاهای خارجی نان تبلیغاتشان را می خورند.

یکی از نساجی ها در یکی از استان ها به بنده می گفت که برای آنکه کالایمان به بفروش رسد برچسب و برند ترک می زنیم و در بازار تهران به فروش می رسانیم که این جای شرمندگی برای همه ما دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر ایرانی باید از تبلیغ کالای خارجی احساس شرم کند

هر ایرانی باید از تبلیغ کالای خارجی احساس شرم کند