مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 17:552021-02-03ورزشي

گزارش داورزنی در نشست هیات رییسه فدراسیون والیبال


رییس فدراسیون والیبال امروز (چهارشنبه) در نشست هیات رییسه فدراسیون والیبال، گزارش کاملی از فعالیت های انجام شده در سال 99 و برنامه های پیش روی والیبال ایران در سال 1400 ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدرضا داورزنی در چهارمین نشست هیات رییسه فدراسیون والیبال در سال 99، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر و همچنین ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: بانوان 50 درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند و هرچه در ورزش آنان سرمایه گذاری شود، به سلامت خانواده و جامعه کمک خواهد کرد.

وی با بیان این که والیبال بانوان ایران در چهار دهه گذشته رشد و توسعه خوبی داشته است، اما هنوز انتظارات را برآورده نکرده است، گفت: البته قبلا مسئولیت ورزش بانوان در اختیار انجمن ورزش بانوان بود و از 15 سال پیش، به فدراسیون های ملی محول شده است.

مردم نیز این سوال برایشان مطرح می شود که چرا والیبال مردان ایران در همه رده های سنی موفقیت هایی خوبی به دست آورده اند، اما در والیبال بانوان این طور نیست.

رییس فدراسیون والیبال با اشاره به انتصاب محمدیان به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون، ادامه داد: در یک ساله گذشته، زحمات این حوزه بر دوش خانم شاددل مشاور امور بانوان بود که جا دارد همین جا از زحمات ایشان تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم با حضور خانم محمدیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش داورزنی در نشست هیات رییسه فدراسیون والیبال

گزارش داورزنی در نشست هیات رییسه فدراسیون والیبال