مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 15:152021-02-03اقتصادي

قدم های محکم جهادگران رودانی برای یاری نیازمندان


مدیر مرکز تخصصی مهر رضوان رودان از یاری رساندن به نیازمندان ساکن روستای چهار دهنه ای این شهرستان با توزیع بسته های غذایی خبر داد.

- صادق زعیمی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان افزود: جوانان جهادگر این مرکز با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با توزیع 50 بسته غذایی به یاری مردم محروم منطقه چهار دهنه ای شتافتند.

وی ادامه داد: ارزش هر بسته غذایی 110 هزار تومان می باشد و در مجموع بیش از 5 میلیون و صد هزار تومان اقلام در بین نیازمندان توزیع شد.

زعیمی در ادامه از اهدای هفت سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند نیز خبر داد و گفت: ارزش این جهیزیه ها بیش از 140 میلیون تومان است.

مدیر مرکز تخصصی مهر رضوان رودان از توزیع 24 کیسه آرد در بین نیازمندان توسط جوانان جهادگر این مرکز نیز خبر داد و گفت: این جوانان تقارن میلاد سراسر نور حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دهه فجر را نیز با برپایی جشن ولادت آن بزرگ بانوی اسلام و توزیع بسته های فرهنگی گرامی داشتند.

این جوان جهادگر در پایان از دیدار واحد خواهران این مرکز با مادران شهدا در میلاد حضرت فاطمه (س) به عنوان دیگر فعالیت ماندگار این مرکز یاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدم های محکم جهادگران رودانی برای یاری نیازمندان

قدم های محکم جهادگران رودانی برای یاری نیازمندان