مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 12:002021-02-03سياسي

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) پانزدهم بهمن ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) پانزدهم بهمن ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت تاکید کرد: باید خدمت جامعه جهانی و مخصوصا کشورهای برجام که حالا 1+4 هستند و یا در آینده ممکن است 1+5 باشند به صراحت بگویم، هیچ بندی از برجام عوض نخواهد شد و هیچ فردی هم به برجام اضافه نخواهد شد ؛ 5+2 یا 5+3 نمی شود و این حرف های ناروا نباید گفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بخش دیگری از جلسه با بیان اینکه صوبه کمیسیون تلفیق در دولت، با آراء بالاتر از مجلس رد می شد، افزود: مصوبه کمیسیون تلفیق ربطی به آنچه دولت نوشته ندارد و زمین تا آسمان با آن فرق دارد؛ چرا که همه چیز آن را به هم ریخته است و اگر تصویب می شد آثارش خطرناک بود.

همچنین مشروح گفت وگوهای اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور و فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و امور دارایی با خبرنگاران را هم می توانید در لینک های زیر بخوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟