مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-03اجتماعي

موافقت وزیر بهداشت با اعزام زائران به عتبات عالیات


رییس سازمان حج از موافقت کلی وزیر بهداشت با اعزام زائران به عتبات عالیات به صورت محدود و براساس پروتکل های بهداشتی، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تأثیرات آن بر حوزه زیارت و تعطیلی سفرهای زیارتی اشاره و عنوان کرد: سازمان حج و زیارت نیز با توجه به این بحران و از طرفی موضوع اعزام های زیارتی و خدمات مربوطه، دستورالعمل های بهداشتی سفرهای حج و عتبات عالیات را با همکاری وزارت بهداشت و هلال احمر تهیه و در اختیار کشورهای هدف قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در این راستا در صورت فراهم شدن زمینه از سرگیری این سفرها با توجه به شرایط موجود و دستورالعمل های تهیه شده، آماده اعزام زائران هستیم.

هنوز تاریخی برای مذاکرات حج اعلام نشده است وی در خصوص موضوع اعزام حجاج تصریح کرد: حج تمتع نیز سال گذشته به دلیل شیوع ویروس رشیدیان درباره چگونگی از سرگیری عتبات عالیات و برنامه های انجام شده در این رابطه گفت: بدین منظور جلسه ای با وزیر بهداشت و معاونان این وزارتخانه برگزار شد و موافقت کلی وی با اعزام زائران به صورت محدود و بر اساس پروتکل های بهداشتی اخذ شد.

وی عنوان کرد: اما این موضوع در مرحله بعد به موافقت کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی کرونا موکول شد که کلیات آن در این کمیته مصوب شد و منتظر مصوبه ستاد ملی کرونا هستیم؛ ضمن اینکه مذاکرات برای از سرگیری اعزام ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزیر بهداشت با اعزام زائران به عتبات عالیات

موافقت وزیر بهداشت با اعزام زائران به عتبات عالیات