مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-03فرهنگي

جزییات پخش آنلاین آثار «تئاتر فجر 39»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن حسن زاده مدیر روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر درباره پخش آنلاین فیلم نمایش های این دوره از جشنواره که از روز گذشته آغاز شده است، - محسن حسن زاده مدیر روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر عنوان کرد 2 نمایش جوادیه و ایوب خان برای پخش آنلاین مجوز سازمان سینمایی را دریافت نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن حسن زاده مدیر روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر درباره پخش آنلاین فیلم نمایش های این دوره از جشنواره که از روز گذشته آغاز شده است، گفت: ضبط فیلم نمایش های حاضر در جشنواره توسط رضا حامدی خواه مدیر بخش تله تئاتر و گزارش های صحنه ای جشنواره مدیریت می شود و آثار با حضور یک تیم حرفه ای در سالن های نمایش و با تلاش های 24 ساعته برای پخش آنلاین آماده می شوند.

وی ادامه داد: این اتفاق برای اولین بار است که رخ می دهد و خوشبختانه از روز گذشته تا امروز بازخورد های خوبی هم از مخاطبان دریافت کرده ایم.

کیفیت مناسب و سهولت دسترسی به آثار از جمله ویژگی های این طرح است که باعث سربلندی جشنواره شده است.

حسن زاده درباره حضور نداشتن یک نمایش در جدول نمایش فیلم تئاتر ها و فعال نشدن گزینه پخش برخی دیگر از آثار توضیح داد: آثار نمایشی برای حضور در پلتفورم ها نیاز به مجوز سازمان سینما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پخش آنلاین آثار «تئاتر فجر 39»

جزییات پخش آنلاین آثار «تئاتر فجر 39»