مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 07:402021-02-03فرهنگي

تقدیر گروه جهادی شهدا از مادران با چاشنی کتاب + فیلم


گروه جهادی شهداء با همکاری گروه جهادی شهدای گمنام با حضور در مناطق محروم حومه تهران از مادران حاضر در این مناطق تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، گروه جهادی شهداء با همکاری گروه جهادی شهدای گمنام تعداد 135 بسته فرهنگی به همراه کتاب، 20 بسته غذایی و 135 قطعه گوشت را مصادف شب ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) میان خانواده های بی بضاعت توزیع کرد.

  محسن اسماعیلی مسئول گروه جهادی شهدا در گفت وگو با فارس اظهار داشت: همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) پویش خانه های فاطمی برگزار شد و هدایایی به مادران تقدیم شد.

وی ضمن اشاره به اینکه پایه اصلی هر فعالیتی در گروه، کتاب است، گفت: تلاش داریم در کنار تاسیس کتابخانه و یا بهینه سازی کتابخانه های موجود، طرح و پویش های فرهنگی دیگری را هم دنبال کنیم، هرچند آنها نیز بر مبنای کتاب هستند.

  به گفته اسماعیلی، در پویش خانه های فاطمی نیز برای مادران خانواده های بی بضاعت، بسته فرهنگی و کتاب تهیه کرده و شب گذشته اهدا کردیم.

  مسئول گروه جهادی شهدا هدف از اجرای این طرح را اینگونه بیان کرد که هدف گروه جهادی از توزیع این بسته ها ارج نهادن به مقام شامخ مادران و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخانی برای قشر ضعیف جامعه و مادران این خانواده ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر گروه جهادی شهدا از مادران با چاشنی کتاب + فیلم

تقدیر گروه جهادی شهدا از مادران با چاشنی کتاب + فیلم