مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-03اجتماعي

اشتغالزایی کمیته امداد البرز برای هزار و 930 بانوی سرپرست خانوار


مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: 27 هزار بانوی سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان البرز هستند که در این میان برای هزار و 930 نفر از این بانوان اشتغالزایی شده است.

- محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه در حال حاضر 27 هزار بانوی سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته هستند، گفت: در این میان برای هزار و 930  نفر از این بانوان اشتغالزایی شده است؛ این بانوان در حوزه تولید پوشام، تولید ظروف سرامیک، مجسمه سازی، پرورش گل های زینتی، تراش سنگ، دامداری، طبخ غذا و حضور در طرح های دانش بنیان فعال هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز، با بیان اینکه یکی از اساسی ترین فعالیت های کمیته امداد پایدارسازی طرح های خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار می باشد، افزود: طبق مصوبه ستاد بزرگداشت مقام مادر و روز زن در ایام الله دهه فجر تعدادی از مشاوران امور زنان و خانواده دستگاه های اجرایی استان از طرح های موفق خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار کمیته امداد بازدید کردند.

محمدی فرد با اشاره به توانمندسازی اقتصادی با ایجاد اشتغال برای خانواده های موردحمایت کمیته امداد، ادامه داد: اشتغال زایی و کسب درآمد گام مؤثری در کاهش فقر و در امتداد تحقق جهش تولید می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی کمیته امداد البرز برای هزار و 930 بانوی سرپرست خانوار

اشتغالزایی کمیته امداد البرز برای هزار و 930 بانوی سرپرست خانوار