مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 06:102021-02-03سياسي

بزرگداشت روز جهانی تالاب در بستر تالاب خشکیده بختگان


مراسم گرامیداشت روز جهانی تالابها بر بستر خشکیده بختگان بگزار شد.

- ایسنا/فارس مراسم گرامیداشت روز جهانی تالابها بر بستر خشکیده بختگان بگزار شد.

همزمان با پنجاهمین سالگرد تصویب کنوانسیون رامسر، مراسم بزرگداشتی با همت انجمن میراث ماندگار بختگان در جنوب تالاب بین المللی بختگان، در روستای محمد آباد شهرستان استهبان برگزار شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تقارن آن با روز جهانی تالاب ها ابراز امیدواری کرد، تشکیل این جلسه در بستر خشکیده ی تالاب بختگان، فصل نوینی برای تلاش همگانی برای احیای تالاب های استان از جمله تالاب بختگان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست فارس حمید ظهرابی گفت: برگزاری جلسه در بستر خشک و تفتیده تالاب در زمستان، حامل پیام بزرگی است مبنی بر اینکه جایی که در گذشته ی نه چندان دور رفت و آمد ها با قایق صورت می گرفته، هم اکنون محل برگزاری جلسه در این بستر است و پیام حایز اهمیتی را در بر می گیرد که چه به سر این تالاب آمده است.

ظهرابی با اشاره به ارزش ها و کارکرد های تالاب تصریح کرد: ارزش هایی مانند حمایت از کشاورزی می تواند باعث تامین رطوبت در زمستان برای متعادل کردن هوا و همچنین تامین آب با کمک رطوبت درفصل تابستان به کاهش فشار گرما به کشاورزی در این فصل می ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت روز جهانی تالاب در بستر تالاب خشکیده بختگان

بزرگداشت روز جهانی تالاب در بستر تالاب خشکیده بختگان