مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 18:452021-02-02سياسي

افزایش کاروان های حج در سیستان و بلوچستان امیدآفرین است


 افزایش 40 درصدی کاروان های حج و زیارت استان که باعث می شود دیگر مردم این منطقه با کاروان های سایر استان ها اعزام نشوند، بسیار امیدآفرین است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار گفت: افزایش 40 درصدی کاروان های حج و زیارت استان که باعث می شود دیگر مردم این منطقه با کاروان های سایر استان ها اعزام نشوند، بسیار امیدآفرین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدعلی موهبتی 14 بهمن ماه در نشست با کارگزاران حج و زیارت سیستان و بلوچستان که با حضور علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت برگزار شد اظهارداشت: خدمات که انجام می شود خدمات نظام جمهوری اسلامی بوده و به نام این و آن نیست وقتی این نگاه حاکم شود خداوند به کارها توفیق داده و اثرگذاری آن ها افزایش پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان نگاه ویژه ای دارند افزود: در این دولت به صورت ویژه فرمایش رهبر معظم انقلاب و 2 کلید واژه گنج پنهان در سواحل مکران و تنگه احد مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه در سیستان و بلوچستان همیشه صحبت از محرومیت زده می شود و این واژه خوبی برای استان نیست خاطرنشان کرد: در واقع کشور از مواهب این استان محروم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کاروان های حج در سیستان و بلوچستان امیدآفرین است

افزایش کاروان های حج در سیستان و بلوچستان امیدآفرین است