مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 14:502021-02-02اقتصادي

امسال کشفیات دارو در کردستان 30درصد کاهش داشته است


دبیر کمیسیون ستاد مبارزە با قاچاق کالا و ارز در استان کردستان، با اشارە بە دیگر موارد کشف شدە گفت: 3میلیون و 883 هزار829 قلم دارو در 10ماهه امسال کشف شدە کە نسبت بە مدت مشابە سال گذشتە 30 درصد کاهش داشتە است.

- ایسنا/کردستان دبیر کمیسیون ستاد مبارزە با قاچاق کالا و ارز در استان کردستان، با اشارە بە دیگر موارد کشف شدە گفت: 3میلیون و 883 هزار829 قلم دارو در 10ماهه امسال کشف شدە کە نسبت بە مدت مشابە سال گذشتە 30 درصد کاهش داشتە است.

علی خداویسی امروز (14بهمن) در نشستی با اصحاب رسانە اظهار کرد: ستاد مبارزە با قاچاق کالا و ارز در کردستان طی هشت سال اخیر اقداماتی را در راستای پیشگیری و مقابلە با قاچاق کالا و ارز انجام دادە است، کە تمرکز ما همیشە بر اقدامات پیشگیرانە بودە است؛ چرا که تا زمانیکە پیشگیری و کارهای فرهنگی انجام نشود قطعا مقابلە جوابگو نخواهد بود.

وی عنوان کرد: طی چند سال اخیر اگر میزان واردات و صادرات قاچاق حدود 25میلیارد دلار بود، اما بە جرات می توان گفت کە امروز این میزان بە 15تا 17 میلیارد دلار رسیدە است، اما با این وجود هنوز کە هنوز است بە شرایط و فضای مطلوبی کە مدنظرمان است دست پیدا نکردەایم.

خداویسی ادامە داد: استاندار کردستان بە عنوان رییس کمیسیون ستاد مبارزە با قاچاق کالا و ارز در استان هموارە تاکیدشان بر این بودە است کە اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال کشفیات دارو در کردستان 30درصد کاهش داشته است

امسال کشفیات دارو در کردستان 30درصد کاهش داشته است