مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 12:402021-02-02اجتماعي

بازگشت آلودگی به هوای کلانشهرها


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی از اواخر وقت پنجشنبه 16 بهمن، روز جمعه 17 بهمن در غرب، دامنه زاگرس مرکزی، استان های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی و البرز غربی و نیز برخی نقاط شمال غرب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، صادق ضیاییان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور با بیان اینکه تا پنجشنبه 16 بهمن جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما در اغلب نقاط کشور داریم، بیان کرد: در این راستا افزایش غلظت آلاینده های جوی همچنان در شهرهای صنعتی و پرجمعیت ادامه دارد و کاهش کیفیت هوا را در کلان شهرها داریم.

وی افزود: از اواخر وقت پنجشنبه سامانه بارشی وارد کشور می شود که موجب بارندگی و کاهش نسبی دما در غرب و شمال غرب خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز جمعه 17 بهمن در غرب کشور، دامنه های زاگرس مرکزی، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و البرز غربی و همچنین برخی نقاط شمال غرب، بارش ها ادامه دارد.

ضیاییان گفت: روز شنبه در مناطقی که ذکر شد بارش ها افزایش می یابد و گستره بارش ها سواحل خزر به ویژه غرب دریای خزر، جنوب غرب کشور و شمال شرق را در بر می گیرد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: در این مدت در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش ها به شکل برف خواهد بود همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آلودگی به هوای کلانشهرها

بازگشت آلودگی به هوای کلانشهرها