مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-02بين الملل

تظاهرات آمریکایی ها بدلیل رفتار خشن پلیس با دختر 9 ساله + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، انتشار کلیپ ویدئویی از جدیدترین رفتار خشن پلیس راچستر ایالت نیویورک در استفاده از دستبند و گاز فلفل برای یک دختربچه 9 ساله، - نیروهای پلیس پس از ورود معترضان به محوطه پارکینگ اداره پلیس از پشت بلندگو اعلام می کنند: این جا اداره پلیس راچستر است لطفاً فوراً محوطه را ترک کنید .

کنشگران حامی حقوق سیاهپوستان در محل برگزار یاعتراضات بلندگوهایی را نصب کرده بودند و خواستار اجرای عدالت و اخراج افسران پلیسی شدند که از اسپری فلفل برای دختر 9 ساله استفاده کردند.

در جریان اعتراضات علیه خشونت پلیس آمریکا، لاولی وارن شهردار راچستر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دست کم برخی از افسرانی که در حادثه دلخراش علیه کودک 9 ساله دخیل بودند، از کار معلق شدند تا تحقیقات در این خصوص تکمیل شود.

گزارش ها حاکی از آن است که 9 افسر پلیس در حین واقعه دستبند زدن پلیس به دختر 9 ساله و پاشیدن گاز فلفل به سمت وی، حضور داشتند.

روز گذشته یک کلیپ ویدئویی ضبط شده از طریق دوربین نصب شده بر روی لباس پلیس راچستر نیویورک که حدود یک دقیقه بود، منتشر شد که یک دختر 9 ساله آشفته را در حالیکه دستبند به دست در صندلی عقب خودروی پلیس نشسته بود، نشان می داد و افسران پلیس نیز تلاش می کردند با تحت فشار گذاشتن وی، این دختر را آرام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات آمریکایی ها بدلیل رفتار خشن پلیس با دختر 9 ساله + فیلم

تظاهرات آمریکایی ها بدلیل رفتار خشن پلیس با دختر 9 ساله + فیلم