مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 10:202021-02-02اقتصادي

زمستان و داستان تکراری نبود گاز/ زرین آباد و 15 روستای آن گاز ندارند


علی رغم همه ادعاها بخش زرین آباد و 15 روستای آن از نعمت گاز بی بهره هستند و زمستان امسال را هم باید در سرما سپری کنند و این موضوع سبب شده تا اهالی این مناطق، - خبرگزاری فارس- ایلام؛ کبری هواسی: در استان ایلام بسیاری از روستا ها همچنان در انتظار گاز رسانی هستند و در فصول گرم و سرد سال همواره در حال زندگی با مشکلات و نبود حداقل امکانات اولیه زندگی اند.

تهیه ی سیلندر گاز، سختی زندگی روستایان پرتلاش ایلامی را دو چندان کرده و با توجه به وجود ذخائر گاز استان و پالایشگاه گاز ایلام به راحتی می توان با برنامه ریزی درست، تمامی روستاهای استان را از نعمت گاز برخوردار کرد.

تسریع در امر گاز رسانی و محرومیت زدایی در روستا ها باید در دستور کار دولت باشد تا از مهاجرت روستاییان و حاشیه نشینی ممانعت شود؛ اما آن طور که باید پروژه های گاز رسانی پیشرفت چندانی ندارد که نگاه ویژه مسوولین امر را به این موارد می طلبد.

چندی پیش در حاشیه بازدید از راه های عشایری دهلران، احمد کرمی معاون استانداری ایلام از گازرسانی به دو شهر میمه پهله زرین آباد نیز تا پایان سال خبر داد و با خرسندی از کارنامه درخشان خدمات دولت برای مردم استان ایلام در حوزه گاز رسانی گفت: تا کنون نیز بیش از 96 درصد روستاهای استان ایلام هم از نعمت گاز بهره مند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان و داستان تکراری نبود گاز/ زرین آباد و 15 روستای آن گاز ندارند

زمستان و داستان تکراری نبود گاز/ زرین آباد و 15 روستای آن گاز ندارند