مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-02فرهنگي

فراخوان جشنواره هنری «سه رنگ سربلندی» منتشر شد


سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت گرامی داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، جشنواره هنری «سه رنگ سربلندی» را با شعار محوری «آینده روشن» در چهار بخش سرود، - سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت گرامی داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، جشنواره هنری سه رنگ سربلندی را با شعار محوری آینده روشن در چهار بخش سرود، عکس، مونولوگ و نمایش برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف تقویت هویت ملی و ترویج نمادهای پرچم و سرود جمهوری اسلامی ایران، جشنواره هنری سه رنگ سربلندی را در سطح مراکز و فرهنگ سراهای شهر تهران با شعار محوری آینده ی روشن برگزار می کند.

این جشنواره به دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5، در چهار بخش مسابقه سرود جمهوری اسلامی ایران، عکس، مونولوگ و نمایش کودک و نوجوان همراه با اهدای جوایز ویژه به آثار برگزیده در هر بخش، توسط فرهنگ سرای فردوس اجرا می شود.

در بخش عکس آثاری که ارائه می شود باید با محوریت نشان پرشکوه پرچم و پیروزی انقلاب اسلامی ایران باشد؛ شرکت در این بخش برای همه علاقه مندان آزاد است و دبیرخانه جشنواره صرفاً پذیرای آثار موبایلی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره هنری «سه رنگ سربلندی» منتشر شد

فراخوان جشنواره هنری «سه رنگ سربلندی» منتشر شد