مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-02سياسي

حضور برخی هنرمندان در کانون اصلاح و تربیت


جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه سینما و تئاتر کشور با حضور در کانون اصلاح و تربیت، آمادگی خود را جهت برگزاری کلاس های آموزش بازیگری به زندانیان علاقمند استان تهران اعلام کردند.

- جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه سینما و تئاتر کشور با حضور در کانون اصلاح و تربیت، آمادگی خود را جهت برگزاری کلاس های آموزش بازیگری به زندانیان علاقمند استان تهران اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیات الغیب مدیر کل زندان های استان تهران در ابتدای بازدیدی که مدیرعامل خانه سینما و جمعی از هنرمندان پیشکسوت سینما و تئاتر کشور از کانون اصلاح و تربیت داشتند، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: با آن که تلاش قوه قضاییه بر کاهش جمعیت کیفری و صدور مجازات های جایگزین حبس معطوف گردیده، با این حال، زندان بخش ناگزیر جامعه و تأمین کننده امنیت اجتماع است.

حیات الغیب تصریح کرد: از دید ما، فردی که وارد زندان می شود، لزوماً مجرم خطرناک نیست، بلکه ممکن است بر حسب اتفاق دچار خطا شده، یا به دلیل بدسرپرستی یا بی سرپرستی راه خطا را در پیش گرفته و اگر به وی کمک شود، می تواند در مسیر درست زندگی گام بردارد.

وی همچنین گفت: ما با تمام ظرفیت ها و امکانات در زندان های استان تهران، تلاش می کنیم با توسعه امور رفاهی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی و تربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور برخی هنرمندان در کانون اصلاح و تربیت

حضور برخی هنرمندان در کانون اصلاح و تربیت