مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-02سياسي

13 اثر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه ایلام در جشنواره ملی حرکت ثبت شد


محمدرضا شیرخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت های دانشجویان عضو انجمن های علمی دانشجویی گفت: - معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام گفت: با اهتمام دانشجویان عضو انجمن های علمی، 13 اثر دانشگاه ایلام در سیزدهمین جشنواره ملی حرکت ثبت شد.

محمدرضا شیرخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت های دانشجویان عضو انجمن های علمی دانشجویی گفت: دانشگاه ایلام دارای 60 انجمن علمی دانشجویی فعال است که با توجه به شیوع ویروس کرونا، فعالیت های آن ها از ابتدای سال جاری در بستر های مجازی و برخط انجام شده است.

شیرخانی افزود: در این بازه، انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه ایلام ضمن برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه ها، موفق به ارسال تعداد 13 اثر (در بخش های مختلف) به دبیرخانه جشنواره ملی حرکت شدند تا در این جشنواره به رقابت بپردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام اظهار کرد: جشنواره ملی حرکت، رویدادی برای رقابت، عرضه و نمایش دستاورد های برتر علمی دانشجویان است که به صورت سالانه و با سیاست گذاری و برنامه ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 اثر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه ایلام در جشنواره ملی حرکت ثبت شد

13 اثر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه ایلام در جشنواره ملی حرکت ثبت شد