مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 20:202021-02-01سياسي

نیمی از آمریکایی ها معتقدند ترامپ در جلسه استیضاح سنا باید محکوم شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بر اساس نظرسنجی که مرکز ماریست نتایج آن را روز دوشنبه منتشر کرده، نیمی از شهروندان آمریکایی معتقدند که مجلس سنا باید دونالد ترامپ رییس جمهور سابق را محکوم کرد.

- بر اساس نتایج تاره ترین نظرسنجی، نیمی از آمریکایی اعتقاد دارند که در جلسه استیضاح رییس جمهور سابق آمریکا در سنا، ترامپ باید گناهکار شناخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، بر اساس نظرسنجی که مرکز ماریست نتایج آن را روز دوشنبه منتشر کرده، نیمی از شهروندان آمریکایی معتقدند که مجلس سنا باید دونالد ترامپ رییس جمهور سابق را محکوم کرد.

در حالی که تنها چند روز تا برگزاری جلسه محاکمه ترامپ در مجلس سنا باقی مانده، 50 درصد شهروندان آمریکایی معتقدند که مجلس سنا باید ترامپ را به دلیل نقشش در تحریک تظاهرات کنندگان به حمله به کنگره در روز شش ژانویه (17 دی ) گناهکار بشناسد.

روز ششم ژانویه طرفداران ترامپ در مقابل کنگره تجمع کرده بودند و پس از سخنرانی تحریک آمریکا رییس جمهور سابق، اقدام به حمله به کنگره کردند که در این حادثه دست کم 5 نفر کشته شدند که یکی از کشته شدگان افسر پلیس کنگره بود.

بر اساس نتایج نظرسنجی موسسه ماریست، چهل و یک درصد از پرسش شوندگان در این نظرسنجی گفته اند که ترامپ باید از اتهامات تبرئه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از آمریکایی ها معتقدند ترامپ در جلسه استیضاح سنا باید محکوم شود

نیمی از آمریکایی ها معتقدند ترامپ در جلسه استیضاح سنا باید محکوم شود