مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 17:452021-02-01اقتصادي

بهره برداری از 70 پروژه گازرسانی استان اصفهان در دهه فجر


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه فجر سالجاری 70 پروژه گازرسانی با هزینه ای بالغ بر 624 میلیارد و 180 میلیون ریال در سطح استان اصفهان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر سالجاری 70 پروژه گازرسانی با هزینه ای بالغ بر 624 میلیارد و 180 میلیون ریال در سطح استان اصفهان به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از گازرسانی به شهر انارک به روش CNG خبر داد و گفت: در این طرح بیش از 690 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی اظهار داشت: گازرسانی به روستاهای فرح آباد، سهیل و سپرو از توابع شهرستان نایین و همچنین روستاهای چوپانان، چاه ملک و قادرآباد که این سه روستا به روش CNG انجام پذیرفته نیز افتتاح خواهد شد و در مجموع بیش از 1350خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی استان، برخوردار خواهند شد.

علوی همچنین از افتتاح گازرسانی به 4شهرک صنعتی ، واقع در قمصر کاشان، شهرعسگران، اژیه و منطقه پرزان در شهرستان شهرضا، خبر داد و افزود: گازرسانی به 50 مرغداری در شهرستان نایین، کشتارگاه صنعتی نجف آباد و یک گلخانه در شهر علویجه از پروژه های مهم بخش صنعت می باشد که به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح استان به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 70 پروژه گازرسانی استان اصفهان در دهه فجر

بهره برداری از 70 پروژه گازرسانی استان اصفهان در دهه فجر