مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 15:402021-02-01سياسي

آغاز عملیات اجرایی 1400 میلیارد تومان پروژه شهری در دهه فجر


شهردار قم با اشاره به پنج مرحله افتتاح پروژه در قالب 889 پروژه در سال جاری، از ارزش 1400 میلیارد تومانی پروژه های دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری با تبریک ایام الله دهه فجر دستاوردهای این انقلاب را بعد از 42 سال بسیار چشمگیر توصیف و اظهار کرد: مدیریت شهری هم در قالب شکرگزاری از خدمات انقلاب اقداماتی را دنبال کرده است.

شهردار قم با اشاره به پنج مرحله افتتاح پروژه های مختلف در سال جاری افزود: این افتتاح ها در قالب 889 پروژه ای که در سال 99 باید به بهره برداری می رسید انجام شده است و یکی از شکوفاترین سال ها را در عین اینکه یکی از سخت ترین سالها به لحاظ وجود تحریم ها و بحث های تورمی و مسائل شیوع کرونا بود پشت سر گذاشتیم.

سقاییان نژاد با بیان اینکه بیش از 1400 میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر افتتاحیه داریم، تاکید کرد: مراحل قبلی هم در دهه کرامت، هفته دولت و هفته دفاع مقدس افتتاح شده است.

وی با اشاره به سال آخر برنامه راهبردی قم 1400 تاکید کرد: این برنامه در بحث های بودجه ای تقریبا تکمیل شده اما در اجراییات 72 درصد اجرایی شده است.

شهردار قم با اشاره به طرح جامع حمل و نقل ترافیک قم افزود: این طرح که تقریبا مصوب شده، برای 15 سال آینده قم خط مشی مشخص می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 1400 میلیارد تومان پروژه شهری در دهه فجر

آغاز عملیات اجرایی 1400 میلیارد تومان پروژه شهری در دهه فجر