مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 13:452021-02-01سياسي

انتخابات خانه مطبوعات اصفهان قانونی بود


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اعلام کرد که انتخابات خانه مطبوعات این استان مورد تأیید قرار گرفته و قانونی برگزار شده است.

- ایسنا/اصفهان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اعلام کرد که انتخابات خانه مطبوعات این استان مورد تأیید قرار گرفته و قانونی برگزار شده است.

حجت الاسلام رمضان علی معتمدی به ایسنا گفت: سیزدهمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان اصفهان از ساعت 9 تا 12 امروز (دوشنبه_13 بهمن ماه) به صورت الکترونیکی و همزمان با شش شهر و استان دیگر برگزار شد.

از 284 عضو خانه مطبوعات استان اصفهان، 184 نفر (64.

8 درصد) در این انتخابات مشارکت داشتند و به پنج گروهِ نمایندگان خبرگزاری ها، نشریات و روزنامه های سراسری، خبرنگاران، مدیران مسئول و بازرسین رأی دادند.

وی، مشارکت بالای اصحاب رسانه در این انتخابات را تحسین کرد و ادامه داد: در این دوره از انتخابات رضا صالحی، زینب هاشمی، احمدرضا منزه، زهره قندهاری، مریم کربلایی، منصور گلناری و علی صالحی به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره، ناصر بهروان، حدیث زاهدی، علی حاجیان، امیراحمد زندآور و ناصر حضوربخش به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره، احمدرضا دهانی و حسین صادق زاده به عنوان بازرسان اصلی و محمدرضا کلاهدوزان به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات خانه مطبوعات اصفهان قانونی بود

انتخابات خانه مطبوعات اصفهان قانونی بود