مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 13:152021-02-01ورزشي

لزوم گسترش ورزش میان آحاد جامعه


رییس هیات ورزش های همگانی استان فارس بر استفاده از فضای مجازی در حوزه ورزش در خانه تاکید کرد و گفت: روسکرد ورزش همگانی بر مبنای نشر و گسترش میان آحاد جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیروس پاک فطرت در نشست فصلی مسئولین کمیته های هیات ورزش های همگانی استان فارس، تغییرات چارت جدید فدراسیون ورزش های همگانی را تشریح کرد و در مورد  سیاست ها و رویکرد جدید فدراسیون ورزش های همگانی اظهار داشت: رویکرد فدراسیون بر اساس نشر و گسترش ورزش به تمام سنین و آحاد جامعه از کودک تا سالمند است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و فراگیر شدن کم تحرکی در جامعه گفت: در این شرایط می طلبد که با توجه به پتانسیل فضای مجازی و استفاده از پتانسیل موجود، ورزش را به خانه های مردم برده و با ترغیب و تشویق آحاد جامعه به ورزش  سلامتی را مد نظر قرار داد.

پاک فطرت در موضوع اهمیت سلامتی مردم به پویش  لیگ تندرستی اشاره کرد و گفت: لیگ تندرستی ایران با عنایت به رویکرد جدید فدراسیون، تغییرات الگوی زندگی مردم برنامه ریزی و تدوین شده است؛ لذا با طراحی سامانه تندرستی در سایت irantandorosti  تمرینات و نحوه  بارگذاری حرکات ورزشی که به صورت روزانه و با کدبرنامه خاص از سمت فدراسیون اعلام می شود و بدون محدویت سنی است، همه هم استانی ها می توانند در این لیگ شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم گسترش ورزش میان آحاد جامعه

لزوم گسترش ورزش میان آحاد جامعه