مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-01سياسي

افتتاح 4200 میلیارد ریال پروژه آبی در استان فارس


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان فارس از افتتاح 4 هزار و 200 میلیارد ریال پروژه به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر در استان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا دهقانی با تبریک ایام الله دهه فجر، بیان کرد: امسال پس از افتتاح فاز نخست پروژه مهم خط دوم انتقال آب از سد درود زن به شیراز، پروژه های دیگری را با همت مهندسان و کارشناسان در دستور کار قرار دادیم که در روزهای پیش رو در دهه فجر به بهره برداری می رسند.

وی تصریح کرد: سه پروژه مهم سد تاخیری- تغذیه ای تنگ خمار در فسا، بند تنظیمی سربست و تأسیسات وابسته در منطقه کامفیروز و نیز طرح آبرسانی به شهرستان فسا از سد رودبال با دستور ریاست محترم جمهور افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس با اشاره به پروژه انتقال آب از سد رودبال به شهرستان فسا، عنوان کرد: شهرستان فسا در اثر خشکسالی های اخیر دچار افت سطح آب زیر زمینی شدید و منابع تأمین آب شرب این مناطق دچار مشکلات زیادی شده است.

با اجرای این طرح شهرهای ایج، ششده، فسا و روستاهای مسیراز نعمت آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

دهقانی ادامه داد: این طرح شامل 20 کیلومتر خط لوله از تصفیه خانه در شهر ایج تا سه راه جلیان، ایستگاه پمپاژ، یک مخزن تعادلی و یک مخزن در محل تصفیه خانه و تصفیه خانه آب است که برای اجرای این طرح ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4200 میلیارد ریال پروژه آبی در استان فارس

افتتاح 4200 میلیارد ریال پروژه آبی در استان فارس