مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 07:402021-02-01سياسي

39 پروژه سهم مردم خرم دره از برنامه های دهه فجر


همزمان با دهه فجر 39 طرح با اعتبار 228 میلیارد تومان در شهرستان خرم دره به بهره برداری خواهد رسید که شامل 7 کلنگ زنی و 32 افتتاحیه است.

- ایسنا/زنجان فرماندار خرم دره گفت: همزمان با دهه فجر 39 طرح با اعتبار 228 میلیارد تومان در شهرستان خرم دره به بهره برداری خواهد رسید که شامل 7 کلنگ زنی و 32 افتتاحیه است.

حجت محمدی صبح امروز (13 بهمن ماه) در نشست خبری با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: امسال نیز علی رغم همه مشکلات از جمله کرونا و کمبود اعتبار، مردم شهرستان خرم دره از پروژه های مختلف به برکت پیروزی انقلاب بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه هم زمان با دهه فجر 39 طرح با اعتبار 228 میلیارد تومان در شهرستان خرم دره به بهره برداری خواهد رسید، اضافه کرد: این طرح ها شامل 7 کلنگ زنی و 32 افتتاحیه است.

این مسئول با اشاره به پروژه های شاخص این شهرستان در این ایام، عنوان کرد: از مهم ترین این پروژه ها می توان به کلنگ زنی مرکز جراحی محدود خرم دره، کلنگ زنی جایگاه سی.

ان.

جی وحدت، افتتاح مرغ داری گوشتی چهار هزار قطعه ای و راه اندازی واحد تولیدی دان مرغ و طیور اشاره کرد.

فرماندار خرم دره با بیان اینکه تبدیل به احسن کردن برخی از فضاهای مازاد یکی از سیاست هایی است که در استان دنبال می شود، متذکر شد: یکی از فضاهایی که در خرم دره وجود داشت، ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 پروژه سهم مردم خرم دره از برنامه های دهه فجر

39 پروژه سهم مردم خرم دره از برنامه های دهه فجر