مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 07:402021-02-01سياسي

دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت جریان ساز خواهد بود


نصرت الله صمدزاده با اشاره به برگزاری دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت؛ جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: اگر این جایزه مسیر علمی درست خود را طی کند، - نصرت الله صمدزاده با اشاره به برگزاری دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت؛ جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: اگر این جایزه مسیر علمی درست خود را طی کند، باید بتواند جریان ایجاد کند و نظرهای صاحب نظران را به خود جلب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرت الله صمدزاده، مدیر کتابخانه تخصصی جنگ حوزه هنری در گفتگو با تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به بررسی نقش و اهمیت پژوهش در حوزه دفاع مقدس پرداخت.

در این گفتگو می خوانیم: ™ضرورت پژوهش و بالأخص پژوهش درباره موضوعات دفاع مقدس چیست؟ بشر بدون رویکرد تحقیقی چگونه می تواند از قوای عقلانی خود به درستی استفاده کند؟ به طور مثال، معجزه پیامبر عزیز ما کتاب است و زمانی جایگاه واقعی آن به دست می آید که انسان با روحیه تحقیقی و عقلانیت خود سراغ آن برود تا درک واقعی از مهم ترین روش سعادت آدمی پیدا کند.

تحقیق و پژوهش همزاد رشد بشر است و از لوازم زندگی روزمره اوست اوهر لحظه بدان نیاز دارد و بدون پژوهش، زندگی سالمی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت جریان ساز خواهد بود

دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت جریان ساز خواهد بود