مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-01اقتصادي

370 هکتار توسعه جنگل با نهال در زنجان انجام شده است


مدیرکل منابع طبیعی زنجان با بیان اینکه طرح توسعه جنگل با نهال توسط منابع طبیعی و آبخیزداری استان به جد دنبال می شود، گفت: تاکنون 370 هکتار توسعه جنگل با نهال در استان انجام شده است.

- خلیل آقاجانلو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح توسعه جنگل با نهال توسط منابع طبیعی و آبخیزداری استان به جد دنبال می شود، گفت: تاکنون 370 هکتار توسعه جنگل با نهال در استان زنجان انجام شده است.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز و جنگل کاری به روش های مختلف انجام می شود، اظهار کرد: یکی از راهکارهای توسعه فضای سبز در استان، مربوط به توزیع نهال در نهاستان کوشکن است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان گفت: در طول سال حدود 2 میلیون اصله نهال در نهالستان کوشکن زنجان تولید می شود که ظرفیت خوبی برای توزیع نهال است.

آقاجانلو با بیان اینکه مقوله فضای سبز از اهمیت زیادی برخوردار است، تاکید کرد: یکی از شاخص های ارزیابی برای امر توسعه، برخورداری از فضای سبز است.

وی با بیان اینکه شهرستان های خرمدره، ماهنشان و ابهر بیشترین سهم جنگل کاری در استان زنجان را دارد، ابراز داشت: در سال جاری توسعه جنگل ها در دستور کار جدی منابع طبیعی و آبخیزداری استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

370 هکتار توسعه جنگل با نهال در زنجان انجام شده است

370 هکتار توسعه جنگل با نهال در زنجان انجام شده است