مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 03:402021-02-01سياسي

کارخانه ای که با کمک بسیج پس از 10 سال به مدار تولید بازگشت


خط تولید پارچه چادر مشکی در کارخانه خوانسار 21 بهمن افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن پور، بازریان و فعالان اقتصادی کشور ،ضمن گرامی داشت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اهم برنامه های این سازمان را در این ایام برشمرد.

وی با اشاره به برگزاری نهضت کمک مومنانه در تمامی استان ها توسط بسیج اصناف گفت: در روز 15 بهمن 114 سری جهیزیه کامل طی مراسمی فرمانده سپاه استان سمنان و سایر مسئولان به زوج های جوان توسط بسیج اصناف استان سمنان اهدا خواهد شد.

 رییس سازمان بسیج اصناف افزود: در همین راستا زندانیان جرایم غیر عمد توسط خیرین اصناف و بازار در سراسر کشور آزاد می شوند و به آغوش گرم خانواده باز می گردند.

حسن پور افزود: در روز 16 بهمن ماه در استان قم شاهد امضای توافقنامه با معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه سراسرکشور با هدف توسعه و تعمیق ارزش های انقلابی در میان کسبه بازار و خانواده های آنان و همچنین مراجعان به مجتمع های تجاری خواهیم بود.

رییس سازمان بسیج اصناف گفت: در 19 بهمن ماه  در تهران از سامانه تامین سلامت و نذر سلامتی رونمایی خواهیم کرد که این سامانه ضمن معرفی محصولات سلامت محور از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه ای که با کمک بسیج پس از 10 سال به مدار تولید بازگشت

کارخانه ای که با کمک بسیج پس از 10 سال به مدار تولید بازگشت