مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 21:452021-01-31اقتصادي

خود کفایی در گوشت با طرح چند قلوزایی گوسفند افشاری/وارداتچی ها سنگ اندازی می کنند


مدیر گوسفند داری مجتمع کشت و صنعت فردوس گفت: خودکفایی در گوشت کشور با «طرح چندقلوزایی گوسفند افشاری» امکان پذیر است، به شرط اینکه وزارت جهاد کشاورزی و کسانی که منافع شان در و اردات است، - حسین ایمانی مدیر گوسفند داری مجتمع کشت و صنعت فردوس در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: خودکفایی در تولیدگوشت کشور با طرح چندقلوزایی گوسفند افشاری که کشت و صنعت فردوس اجرایی می کند، امکان پذیر است، به شرط اینکه وزارت جهاد کشاورزی سنگ اندازی نکند.

وی در پاسخ به اینکه وزارت جهاد کشاورزی چه مانعی سر راه اجرای این طرح دارد؟ گفت: مسئولان این وزارتخانه در سخنرانی های خود این طرح را زیر سوال می برند و آن را مفید معرفی نمی کنند، در عوض از طرح های خودشان که وارداتی است، تعریف و تمجید می کنند.

ایمانی تصریح کرد: در سالهای اخیر برخی با واردات نژادهای لاکون ، روژ و رامنی پولهای کلانی را به جیب می زنند و به همین دلیل با طرحهای دیگران مخالفت می کنند در حقیقت واردات این نژادها که به صورت خالص انجام می شود، برای وارد کنندگان خوب است، اما به ضرر تولید کنندگان است.

مدیر گوسفند داری مجتمع کشت و صنعت فردوس تاکید کرد: این نژادها پس از واردات باعث آمیختگی با نژادهای داخلی شده و پس از سالها باعث از بین رفتن نژادهای بومی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود کفایی در گوشت با طرح چند قلوزایی گوسفند افشاری/وارداتچی ها سنگ اندازی می کنند

خود کفایی در گوشت با طرح چند قلوزایی گوسفند افشاری/وارداتچی ها سنگ اندازی می کنند