مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 18:052021-01-31اجتماعي

کولاک راه 30 روستای چالدران را مسدود کرد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالدران گفت: بر اثر کولاک برف راه ارتباطی 30 روستای شهرستان مسدود شده بود که امید داریم تا 48 ساعت آینده همه این راه های ارتباطی بازگشایی شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالدران گفت: بر اثر کولاک برف راه ارتباطی 30 روستای شهرستان مسدود شده بود که امید داریم تا 48 ساعت آینده همه این راه های ارتباطی بازگشایی شود.

باقرزاده در گفت و گو با ایسنا با اعلام اینکه اکثر مسیر های اصلی و فرعی شهرستان باز و قابل تردد است، افزود: طی شب های گذشته و دیشب بر اثر ورزش باد شدید در محور های ارتباطی شهرستان، زمینه کولاک در بخش مرکزی و هم در بخش آواجیق فراهم شد که منجر به مسدود شدن مسیر ها شد.

وی با تاکید براینکه راه ارتباطی تقریبا 30 روستا بسته شد که امروز اکیب فعال اداره موفق شدن 10 روستا را بازگشایی کنند، تاکید کرد: امید داریم بقیه روستاها نیز طی 48 ساعت آینده بازگشایی کامل شود.

به گفته رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالدران اکثرا روستاهای باقی ماندن در وضعیت صعب العبور هستند.

باقرزاده در ادامه با تاکید براینکه محورهای مسدود از جمله مسیر های سخت مرزی هستند و از حساسیت خاصی برخورداراند، افزود: به همت راهداران طی 24 ساعت گذشته، 7 خودرو در این محور ها آزادسازی و سرنشینان آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک راه 30 روستای چالدران را مسدود کرد

کولاک راه 30 روستای چالدران را مسدود کرد