مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 17:502021-01-31اقتصادي

اجرای 19 پروژه آموزشی و پرورشی در استان سمنان


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سمنان بابیان اینکه 19 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان در دست اجرا است، گفت: این پروژه ها 131 میلیارد تومان اعتبار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید هژبری عصر یکشنبه در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری شهرستان سمنان ضمن بیان اینکه پنج باب مجتمع آموزشی با استاندارد مدیریت سبز در استان سمنان در حال اجرا است، اظهار داشت: سه باب از این مجتمع ها 11 هزار مترمربع زیربنا دارند.

وی بابیان اینکه 19 پروژه مجتمع آموزشی، پرورشی و ورزشی بااعتبار 131 میلیارد تومان در حال اجرا است، افزود: تلاش داریم تا مهرماه سال آینده، 72 کلاس درس از این پروژه ها به بهره برداری برسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، مدارس خوبی برای استان و کشور ساخته می شود؛ در استان سرانه آموزشی استاندارد در حال بهبود است.

هژبری با تأکید بر اینکه سمنان در بحث احداث مجتمع های آموزشی، جزو یکی از استان های پویا و سرآمد کشور است، تصریح کرد: امروز نیز آموزشگاه 9 کلاسه شهدای یکی از بانک های سمنان با زیربنای 1300 مترمربع جایگزین فضای تخریبی شده است.

وی گفت: برای ساخت این مجتمع چهار میلیارد تومان هزینه شده است که 400 میلیون تومان آن از محل مسئولیت های اجتماعی این بانک تأمین شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 19 پروژه آموزشی و پرورشی در استان سمنان

اجرای 19 پروژه آموزشی و پرورشی در استان سمنان