مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 15:302021-01-31سياسي

مرحوم حبیبی دوران فتنه88 امتحان خود را به خوبی پس داد


مراسم دومین سالگرد درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی دبیر کل سابق حزب موتلفه اسلامی با عنوان حبیب وحدت و تحزب برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، مراسم دومین سالگرد درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی دبیر کل سابق حزب موتلفه اسلامی با عنوان حبیب وحدت و تحزب با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به صورت محدود برگزار شد.

  حجت الاسلام صدیقی: مرحوم حبیبی امتحان خود را در همه مواقع به خوبی پس داد حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با اشاره به شخصیت مرحوم حبیبی، گفت: مرحوم حبیبی در طول دوران خدمت خود در همه عرصه ها به دنبال سازندگی و آبادانی و خدمت به مردم بود.

وی همچنین با اشاره به موضع گیریهای مرحوم حبیبی در فتنه سال 88 تصریح کرد: ایشان در آن دوران امتحان خود را به خوبی پس داد و موضع گیری های انقلابی خوبی داشت.

امام جمعه موقت تهران افزود: مرحوم حبیبی در سال 88، صاف، صریح و شفاف علیه فتنه موضع گیری کرد و بعد از نامه برخی سران فتنه به رهبری، بیانیه آقای حبیبی الحق و الانصاف دلیلی بر ایمان راسخ، اعتقاد جاذب و ولایتمداری بی شائبه ایشان بود.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: او به شهدا، امام و رهبری وفادار بود و با دشمان آنها دشمن و با دوستان آنها دوست بود؛ هیچ گاه ایشان را از یاد نخواهیم برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم حبیبی دوران فتنه88 امتحان خود را به خوبی پس داد

مرحوم حبیبی دوران فتنه88 امتحان خود را به خوبی پس داد